Jak to zrobić?
Na początek – spotkajmy się! Opowiemy Ci o korzyściach płynących ze standardów i kluczowych praktykach, które decydują o Twojej skuteczność. Jeśli będziesz chciał poznać standardy, przygotujemy warsztat dla Twojego zespołu. A jeśli chcesz pójść śladem innych, odpowiedzialnych marek, które przyjęły standardy – opowiemy Ci o poszczególnych krokach od podpisania standardów po ich wdrożenie wewnątrz organizacji.
Dlaczego warto?
Stosowanie standardów nie ogranicza konkurencyjności oraz nie faworyzuje żadnej ze stron relacji biznesowej. Poprawia za to efektywność, czas i koszty procesów przetargowych oraz podnosi jakość kupowanych usług.
Wsparcie
Skontaktuj się z nami, by dowiedzieć się, dlaczego warto i jak zostać sygnatariuszem Białej Księgi. Kontakt znajdziesz w stopce. Zobacz relacje video z podpisania standardów przez marki, które stosują skuteczne praktyki. Zobacz wypowiedzi Reklamodawców, którzy są skuteczni biznesowo. Przekonaj się, że bycie fair w biznesie to same korzyści.
E.Wedel to marka, która od 1851 roku doceniana jest za kunszt tworzenia produktów najwyższej jakości. Wysoka jakość E.Wedel to nie tylko produkty, to także odpowiedzialnie i etycznie prowadzony biznes. „Zdecydowaliśmy się przyjąć i podpisać standardy, ponieważ dla nas kluczowe jest działanie zgodne z najlepszymi praktykami w każdym obszarze funkcjonowania biznesu. Partnerska i efektywna współpraca poprzez wzajemny szacunek i szukanie synergii z kontrahentami, jest według mnie podstawą dynamicznego rozwoju organizacji.” – mówi Maciej Herman, Dyrektor Zarządzający LOTTE Wedel. Zobacz film z podpisania standardów!
Odpowiedzialne prowadzenie biznesu rozumiemy jako respektowanie wszystkich obszarów ESG – w tym wpływu społecznego firmy, który przejawia się m.in. w naszych relacjach z partnerami biznesowymi. Współpraca oparta na standardach gwarantuje większą efektywność i jakość działań. Przyjmujemy standardy i deklarujemy ich promocję oraz stosowanie w codziennych działaniach biznesowych. Deklarujemy także partnerstwo, otwartą komunikację, wymianę wiedzy i doświadczeń oraz gotowość poszukiwania rozwiązań w sytuacji potrzeb czy jakichkolwiek trudności – mówi Darek Maciołek, Dyrektor Zarządzający Pionu Komunikacji, Marketingu i Zaangażowania Społecznego w Banku BNP Paribas.