Od 2015 roku prowadzimy
Dialog Branżowy
W Dialogu Branżowym wzięło udział 36 ekspertów ze strony Agencji oraz 42 ze strony Klienta z najbardziej reklamujących się branż: FMCG, farmacja, bankowość, ubezpieczenia, media i rozrywka, telekomunikacja, transport. W sumie odbyło się ponad 50 spotkań, a w tych otwartych udział wzięło aż 220 uczestników.
Powstanie
Białej Księgi
W wyniku Dialogu powstała Biała Księga Komunikacji Marketingowej będąca zbiorem rekomendacji i narzędzi w 9 kategoriach marketingowych.
Zobowiązanie
uczestników
24 listopada 2017 w Warszawie, w obecności ekspertów, Biała Księga Komunikacji Marketingowej została podpisana przez wszystkie organizacje biorące udział w Dialogu Branżowym, jako zobowiązanie do akceptacji i promocji opracowanych standardów na polskim rynku.
Zwiększ
swoją skuteczność biznesową
Twoja marka gra fair? A może chcesz poprawić jakość współpracy z Agencjami? Dołącz do grona Reklamodawców, którzy postawili na skuteczność i standardy. Sprawdź, jak podpisać i wdrożyć standardy.
Dostępność i możliwość komunikacji. Gotowość do rozmowy o problemach, niewiedzy, negatywnych skutkach decyzji. Niedokonywanie założeń jako podstawa sukcesu.
…celów i intencji. Transparentne warunki przetargu i kryteria oceny pozwalają działać w sposób świadomy i odpowiedzialny. Wspierają efektywność.
…czyli wiedza i doświadczenie. Liczą się w przetargu i w codziennej współpracy. Decydują o sukcesie lub porażce i o skuteczności, która jest wspólnym celem Reklamodawcy & Agencji.
Szacunek i równe traktowanie – te same zasady obowiązują obie strony. Wzajemne dbanie o relację biznesową, zaciągane zobowiązania, generowane koszty, o skutki wspólnych decyzji i wyniki projektów.