Według międzynarodowych badań IPA, nawet 1/3 budżetów marketingowych może być marnowana przez nieskuteczne procesy współpracy Agencji i Marketerów.
Dobre wykorzystanie zasobów w biznesie prowadzi do lepszych pomysłów, oszczędności czasu i pieniędzy, lepszej motywacji i zaangażowania ludzi, a nawet ochrony zasobów planety.
Stosowanie skutecznych praktyk przetargowych to także zwiększenie efektywności i skuteczności marketingowej, a co za tym idzie i biznesowej.
Klikaj w pola przetargowego bingo i zobacz jakie praktyki warto stosować.
Liczba agencji zaangażowanych w przetarg: 12
Im więcej zadań tym lepiej!
Klienta wygrają dyrektorzy, a przejmą juniorzy
Kiedy rozstrzygniemy? Nie wiadomo...
Strategia? Dopisze się do pomysłów na końcu
Plan marketingowy? To po stronie agencji
Kupię pomysł - zrealizuję taniej
Trzecia runda przetargu - na pewno nie ostatnia
Target: kobiety i mężczyźni 15-65 lat
2 tygodnie na strategię i kreację z aktywacjami? Wystarczą!
Budżet klienta? Przekroczymy go trzykrotnie!
Lista startujących agencji - Tajna!
Im więcej prac do zrobienia w przetargu za darmo - tym lepiej!
3 przetargi na raz, Kto, jak nie my?!
Pokażmy im ten pomysł, którego tamci nie kupili!
Nie mamy kim robić tego przetargu - startujemy!
Wysokość budżetu - tajna!
Na 36. slajdzie założeń strategicznych pokażemy...
Agencje do przetargu zaprosimy na chybił-trafił!
Harmonogram przetargu? A na co to komu?!
Cel przetargu: niech dotychczasowa agencja pracuje jeszcze ciężej
Brief briefem, zobaczymy co mamy w szufladzie!
Kryterium oceny: widzimisię i test korytarzowy
Klient chce aktywację. Zaczniemy od spotu
Indirect Procurement Manager P4 & Partner PSML
Play & PSML
Client Solutions Director Ringier Axel Springer
Vice President IAA Poland
Procurement Manager PL/CE/Baltics AstraZeneca Pharma Poland
Dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej Orange
Executive Creative Director Ogilvy
Przewodniczący zarządu KTR
Country Integrated Media Manager IKEA
Managing Director, Producer, Partner f25
CEO & Co-founder 180heartbeats + Jung von Matt
Managing Director 2012 Agency
Founder & Chief Content Officer Polot
Managing Director MediaHub
Managing Partner Dragon Rouge
CEO MindShare Poland
CEO, Dyrektor Kreatywny Live Age
Dyrektor Zarządzający Pionu Komunikacji, Marketingu i Zaangażowania Społecznego BNP Paribas
One Pager w przetargu - Na bazie Białej Księgi Branży przygotowaliśmy listę kluczowych, prostych i intuicyjnych zasad. Zobacz, jak łatwo możesz być bardziej skuteczny.
WięcejPoznaj standardy przetargowego fair play i korzystaj z narzędzi przydatnych w aż 9 kategoriach marketingowych.
WięcejRozpisujesz przetarg lub bierzesz w nim udział i masz pytania dot. dobrych praktyk, standardów, narzędzi? Napisz do nas.
WięcejStandardy? Czy warto je znać i stosować? Masz pytania dot. dobrych praktyk, standardów, narzędzi? Zapraszamy do kontaktu.
Inicjatywa branży marketingowej, Dialog Branżowy, Biała Księga – standardy dla efektywności i rozwoju sektora.