Konferencja Polzak Marketing 2020
Marketing w dobie pandemii: jak przetrwać i wygrać pandemię?
- Wydarzenie online
- 19.06.2020 r.
50 zł +VAT dla członków SAR, PSML, ThinkMice
90 zł +VAT pozostałe bilety
Dziękujemy, że z nami byliście!
116 osób oglądało nasz program - nadawany na żywo z wirtualnego studia TSE Global Studio.
Skontaktuj się z nami, jeśli nie byłeś z nami 19 czerwca i chcesz zobaczyć nasz program: jak przetrwać i wygrać pandemię?
Relacja video z wydarzenia -
https://www.youtube.com/watch?v=cyO9fdjzX1s
Dziękujemy partnerom za tegoroczną edycję!
Organizatorzy:
SAR - Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
PSML - Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów
THINK MICE
Partnerzy:
Effie Poland
CPC Brand Consultants
EMLAB
Grupa Żywiec
TSE Grupa & Global Expo
IAA Polska
IAB Polska
Media:
Media&Marketing Polska oraz MMP24
PRoto
OOH magazine
Nasi prelegenci
Agenda wydarzenia:
Powitanie uczestników i otwarcie konferencji
Powitanie uczestników i otwarcie konferencji
Andrzej Zawistowski
Praktyk biznesu, wykładowca, członek Rady Nadzorczej XBS GROUP, członek zarządu PSML
Senior International Manager z udokumentowanym trzydziestoletnim doświadczeniem pracy w środowiskach międzynarodowych, tworzący i efektywnie zarządzający zespołami d/s logistyki, dystrybucji, zakupów oraz strategicznych stosunków z dostawcami, na szczeblu lokalnym, regionalnym oraz globalnym. Pracując ponad 13 lat w jednym z największych światowych koncernów tytoniowych, stworzył od podstaw organizację odpowiedzialną za zarządzanie łańcuchem dostaw w zakładzie produkcyjnym w Polsce, a następnie w centrali koncernu był odpowiedzialny za globalne zakupy w obszarze nieprodukcyjnym. Po powrocie do Polski zbudował jedną z pierwszych w kraju Grupę Zakupową z udziałem 10 dużych firm i przez kolejne lata był odpowiedzialny za negocjacje globalnych kontraktów w imieniu Grupy. Obecnie jest członkiem Rady Nadzorczej XBS GROUP i wspiera nowatorskiej rozwiązania oferowane przez XBS w obszarze zarządzania łańcuchami dostaw. Od ponad 10 lat zaangażowany czynnie w tworzenie aktywnego środowiska zakupowego. Od ponad 6 lat pracuje społecznie jako członek Zarządu PSML Polskiego Stowarzyszenia Menedżerów Logistyki i Zakupów. Odpowiada z ramienia PSML za przygotowanie merytorycznego programu największej w Polsce Konferencji Zakupowej POLZAK. Wykładowca Akademii im. Leona Koźmińskiego – podyplomowe studia „Zarządzanie Zakupami” oraz studia licencjackie „Trendy i Wyzwania w Zakupach XXI wieku”. Wykładowca na Uczelni Łazarskiego – studia licencjackie Logistyka Zaopatrzenia w wymiarze międzynarodowym. Wykładowca Wyższej Szkoły Ekologii i Zarzadzania w Warszawie – studia licencjackie Elementy Łańcucha Dostaw.
Paweł Tyszkiewicz
Dyrektor Zarządzający Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, Prezes Ad Artis Fundacji Sztuki SAR
Magister Filozofii, Pracował jak konsul (1991-1996) w Los Angeles i Montrealu. Założyciel i Dyrektor Generalny (1996-2000) firmy Polonia Cup - organizator Mistrzostw Polski w Wyścigach Motocyklowych i importer motocykli Ducati. Pracował
(2000-2003) jako manager i trener w firmach szkoleniowych Cedho i Chiltern.
Od 2003 zarządza Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR. Od 2005 jest członkiem zarządu ZKDP, w latach 2007-2009 Prezesem Rady Reklamy. Od 2010 jest prezesem stowarzyszenia AdArtis i członkiem zarządu Europejskiego Stowarzyszenia Agencji Komunikacji Marketingowej z siedzibą w Brukseli (The European Association of Communications Agencies - EACA).
Prelekcja
Mózg w czasach zmiany
- Dlaczego zmiana nam służy?
- Co dobrego może przynieść COVID-19?
- Wpływ pandemii na zachowanie i wybory – nasze i konsumentów.
Maciej Błaszak
Kognitywista, biolog, doktor habilitowany nauk humanistycznych
Kognitywista, biolog, doktor habilitowany nauk humanistycznych, profesor Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Stypendysta Uniwersytetu w Kilonii (Stypendium DAAD, Niemcy), Uniwersytetu w Edynburgu (Stypendium Tempus, Szkocja) i Uniwersytetu Berkeley (USA). Wykładowca Akademii im. Leona Koźmińskiego w Warszawie, Uniwersytetu SWPS w Poznaniu, i Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Prowadzi szkolenia dla biznesu, związków zawodowych, samorządu i nauczycieli. Zainteresowania badawcze dotyczą epigenezy umysłu, czyli możliwości kształtowania mózgu człowieka pod wpływem bodźców środowiskowych. Zajmuje się psychologią uniwersalnego projektowania (universal design), neurodydaktyką i problematyką brainfitness. Autor i współautor pięciu monografii naukowych i kilkudziesięciu artykułów. Prywatnie tato Olgi, Mileny, Tosi, Julii, Jasia i Jerzyka.
Debata strategiczna
Marketing w dobie pandemii:
- Szanse i zagrożenia
- React&Sustain by Effie
- Jak przetrwać i wygrać pandemię?
- Cybermarketing i cyberkonsument czyli świat po COVID19?
- Świat marki, sprzedaży, komunikacji i konsumenta po pandemii?
Grzegorz Markowski
Dziennikarz, Partner CPC Brand Consultants
W branży marketingowej pracuje od 1996 roku. Od 2010 Partner w CPC Brand Consultants, gdzie prowadzi projekty z zakresu strategii marki dla takich klientów jak: McDonalds, Krakus, Wedel, Costa Coffee, Skoda, Play, Radio ZET, Wyborcza, Gazeta.pl i Plotek.pl., Grupa Żywiec. Od 2007 do 2010 Dyrektor Strategiczny w DDB Warszawa. Odpowiedzialny za całość obsługi strategicznej Agencji.
Ukończył studia na Wydziale Socjologii UW. Inną perspektywę na Polskę i polskie społeczeństwo daje mu tworzenie i uczestnictwo w programach radiowych i telewizyjnych (obecnie TVN 24: Szkło Kontaktowe).
Michał Szaniecki
Managing Director SEAT & Cupra w Volkswagen Group
Managing Director SEAT & Cupra w Volkswagen Group, ma kilkunastoletnie doświadczenie w tworzeniu i zarządzaniu markami z sektora FMCG i automotive, które odnoszą sukcesy na 11 europejskich rynkach. W swoim portfolio ma m.in. koncept store VW Home. Współpracował m.in. z Wrigley Poland, Beiersdorf Nivea oraz Beiersdorf AG Germany. Jest uznanym coachem i keynote speakerem. Zasiada w zarządzie IAA Polska.
Paweł Czajka
Dyrektor Departamentu Zarządzania Kontraktami i Zakupami, Santander Bank Polska S.A., Ekspert PSME
Manager Zakupów z ponad 20-letnim stażem pracy zdobytym w zakupach nieprodukcyjnych. Ekspert w zakupach technologii informatycznych zarówno w zakresie infrastruktury, rozwoju oprogramowania, usług outsoursingowych, konsultingowych oraz rozwiązań największych vendorów technologicznych.
Specjalizuje się w zarządzaniu zakupami indirect oraz na potrzeby największych projektów informatycznych. Z sukcesem wdraża platformy zakupowe i innowacje w zakupach. Posiada praktykę w tworzeniu i realizacji efektywnych strategii optymalizacyjnych.
Katarzyna Malczewska-Błaszczuk
Dyrektor ds. Marketingu Grupy Żywiec
Katarzyna Malczewska-Błaszczuk Dyrektor ds. Marketingu Grupy Żywiec posiada ponad 20-letnie doświadczenie w Marketingu i Sprzedaży. Lata 2015-2019 Katarzyna spędziła za granicą pełniąc role Dyrektora Marketingu w Heineken Serbia oraz Commonwealth Brewery Ltd na Bahamach, gdzie odpowiadała za całe portfolio piw, win i alkoholi mocnych. Przed podjęciem zadań w międzynarodowych strukturach Grupy Heineken, Katarzyna pełniła role zarządcze w marketingu i sprzedaży Grupy Żywiec w tym funkcje Marketing Managera marki Tatra, marek regionalnych i innowacji oraz Dyrektora ds. Trade Marketingu. Wcześniej przez 10 lat Katarzyna związana była z firmą Coca-Cola Poland Services. Katarzyna jest absolwentką Wydziału Prawa Uniwersytetu Warszawskiego.
Zakończenie spotkania
Podsumowanie i zamknięcie spotkania
Paweł Tyszkiewicz
Dyrektor Zarządzający Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR
Magister Filozofii, Pracował jak konsul (1991-1996) w Los Angeles i Montrealu. Założyciel i Dyrektor Generalny (1996-2000) firmy Polonia Cup - organizator Mistrzostw Polski w Wyścigach Motocyklowych i importer motocykli Ducati. Pracował
(2000-2003) jako manager i trener w firmach szkoleniowych Cedho i Chiltern.
Od 2003 zarządza Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR. Od 2005 jest członkiem zarządu ZKDP, w latach 2007-2009 Prezesem Rady Reklamy. Od 2010 jest prezesem stowarzyszenia AdArtis i członkiem zarządu Europejskiego Stowarzyszenia Agencji Komunikacji Marketingowej z siedzibą w Brukseli (The European Association of Communications Agencies - EACA).
Andrzej Zawistowski
Praktyk biznesu, wykładowca, członek Rady Nadzorczej XBS GROUP, członek zarządu PSML
Senior International Manager z udokumentowanym trzydziestoletnim doświadczeniem pracy w środowiskach międzynarodowych, tworzący i efektywnie zarządzający zespołami d/s logistyki, dystrybucji, zakupów oraz strategicznych stosunków z dostawcami, na szczeblu lokalnym, regionalnym oraz globalnym. Pracując ponad 13 lat w jednym z największych światowych koncernów tytoniowych, stworzył od podstaw organizację odpowiedzialną za zarządzanie łańcuchem dostaw w zakładzie produkcyjnym w Polsce, a następnie w centrali koncernu był odpowiedzialny za globalne zakupy w obszarze nieprodukcyjnym. Po powrocie do Polski zbudował jedną z pierwszych w kraju Grupę Zakupową z udziałem 10 dużych firm i przez kolejne lata był odpowiedzialny za negocjacje globalnych kontraktów w imieniu Grupy. Obecnie jest członkiem Rady Nadzorczej XBS GROUP i wspiera nowatorskiej rozwiązania oferowane przez XBS w obszarze zarządzania łańcuchami dostaw. Od ponad 10 lat zaangażowany czynnie w tworzenie aktywnego środowiska zakupowego. Od ponad 6 lat pracuje społecznie jako członek Zarządu PSML Polskiego Stowarzyszenia Menedżerów Logistyki i Zakupów. Odpowiada z ramienia PSML za przygotowanie merytorycznego programu największej w Polsce Konferencji Zakupowej POLZAK. Wykładowca Akademii im. Leona Koźmińskiego – podyplomowe studia „Zarządzanie Zakupami” oraz studia licencjackie „Trendy i Wyzwania w Zakupach XXI wieku”. Wykładowca na Uczelni Łazarskiego – studia licencjackie Logistyka Zaopatrzenia w wymiarze międzynarodowym. Wykładowca Wyższej Szkoły Ekologii i Zarzadzania w Warszawie – studia licencjackie Elementy Łańcucha Dostaw.